En till

image79

Köpte idag en till Cult design kruka, de hade 30% så jag kunde i motstå.
Det var inte förrän jag kommer hem jag inser att det inte är samma mönster som
den köpte för någon vecka sedan. Ha ha, förvirrad?
Sedan upptäckte jag också (rookie misstag?) att den mindre krukan var 10x10 och
dessa är 12X12. Så nu måste jag nog dit och handla en liten med detta mönster.
Hoppas att den finns, annars kanske man kan ha en slät till denna.


Vad heter detta mönster?
Kanske inte så lätt att se med mina amatörbilder.

Ikväll ska vi ut och äta, det ska bli riktigt trevligt.
Ha en trevlig lördag

Kommentarer
Postat av: Karin

Ha det så trevligt på middagen! Snygg kruka.

2007-08-18 @ 16:16:38
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Karin

Jo, jag hann äta en surströmmingsmacka. Jag hade väl hoppats kunna stanna till 19.30 i alla fall men det gick inte. Ja, så är det ibland-bara att gilla läget.

2007-08-19 @ 06:58:47
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Karin

Vår trappa är nog inte i ek, gran eller furu gissade maken på. När vi flyttade in så var hela trappan lackad. Så vi slipade hela trappan, kvistlackade, målade en del och lackade trappstegen med halvblank lack med ljust pigment i. Lycka till! I vår andra trappa är det plastmatta och den ska bort någon gång men jag tror det är rätt mycket jobb, fast det vet jag inte-jag bara tror.

2007-08-19 @ 20:31:50
URL: http://hemochliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0