Tvätta, städa, diska, diska, diska ...

image71

Vi hade som jag bloggade om igår, kompisar på middag.
Usch vad det blir disk.
Så jag har diskat och diskat idag, faktiskt hunnit med en tvätt och städa lite (med betoning på lite)
Tallriken på bilden är från våra lite "finare" mattallrikar, inköpta på Hemtex. Har även assietter också.
Fastnade direkt för mönstret, tycker de passar bra med mina kaffekoppar SPISA RIBB,
som jag bloggat om tidigare.

Solen skiner idag så nu blir det ut och njuta ett tag. Snuttan börjar bli grining så vi ska gå ut med vagnen.

Kanske bloggar lite mera senare i kväll
Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Lallis

Häftiga tallrikar. Lite retro över dem tycker jag:)
Ha en fin kväll.
Mvh Lallis

2007-08-14 @ 16:23:01
URL: http://knasigamamman.se
Postat av: sara

De där tallrikarna har jag också,har även kaffekoppar med fat. Tack för titten hos mig!

2007-08-16 @ 23:47:22
URL: http://www.micasa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0