Lånat hem prover

image248


Jag har lånat hem några tapetprover till datarummet.

Jo jag vet, vi ska inte göra detta just nu, men kunde inte hålla mig.

Ha, ha, någon som känner igen sig?


Den ljusare beige tapeten (Midbec Flair) har jag funderat på att ha på alla väggar,

sedan vet jag inte om det blir det bruna eller randiga på garderobsdörrarna.

Funderar just nu på att ha den bruna på dörrarna och den randiga (kollektion Orient) bakom

glasdörrarna på vår vitrinskåp. Den bruna är mycket snyggare i verkligheten
(kollektion Scherzo), då syns skimret mycket bättre.

På torsdag kommer en person från en byggfirma och ska kolla
på vårat badrum och tvättstuga. Han ska försöka ge oss en offert.
Spännande och skrämmande, det ända vi vet är att det kommer
att bli dyrt.

Nu ska jag fara och handla lite lister, förhoppningsvis de sista
till övervåningen, så vi blir klara någon gång.
Fast listerna ska betsas och lackas också. Pust!!

Men snart så tar vi jullov.
Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Perlan

Riktigt fina tapeter. Skön färger!
Visst är det så, det är ju så svårt att låta bli!! hehe
kram

2007-12-18 @ 13:39:46
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Lilla jag

Ja du, tänk att man aldrig blir klar. Och att man glömmer när man vill ge sig på nästa rum..

2007-12-20 @ 01:12:22
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0