Elefanter

image36

Köpte en sådan där handduk med huva åt snuttan.
Gillar verkligen elefantmönstrena som gjort comeback i alla affärer nu.
Den här är köpt på Hennes & Mauritz.

Tycker det är synd att Lindex supersöta kläder med elefantmönster finns bara i jättesmå storlekar,
tror att största storleken är 62.
Hade så lust att köpa en även om jag vet att snuttan snart vuxit ut den storleken,
så jag fick helt enkel hejda mig.

Ha en trevlig lördag
Vi ska få främmande och grilla.
Hoppas inte det regnar något mera idag, just nu är det sol iallafall
så jag ska skynda mig ut.

Kommentarer
Postat av: Karin

Du kan ju alltid köpa svindyrt tyg med elefanter från Svenskt tenn och sy.... :)

2007-07-21 @ 20:30:12
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Maria

Köpte en likadan badcape till en kompis som snart ska ha. Visst är den söt!

2007-07-22 @ 10:30:20
URL: http://sextiotalsvillan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0