Mera Angie Lewin

image173

Nu är vi tillbaka efter vår shoppingdag, trevligt var det.
Ganska skönt att fara bara vi två och kunna strosa runt som man vill.
Det blev lite shopping, men inte så mycket som jag hoppats (brukar vara så
för mig). Fast några Angie Lewin kort blev det iallafall.

Köpte en overall till snuttan, en brun och rosa, sedan en brunrutig mössa till.
Tyckte det blev en gullig kombination.

Hade verkligen peppat för att shoppa loss på Village, men jag gick därifrån
med två Angie Lewin kort och två krokar med princesskronor på.
Jag hade ju tänkt att äntligen få itag i svarta tyget på Village, men de skulle
få in det nästa vecka. Snyft!!

Min sambo shoppade både vinterjacka och cardigan. Då blev han på lite bättre
humör efter att ha fått gå på alla inredningsaffärer.

Nu ska jag efter att snuttan lagt sig, sätta mig i soffan med en kopp kaffe,
bläddra i ett nytt nummer av Sköna Hem och se Äntligen Hemma.
Det är jobbigt att vara på shoppingtur :)

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud så snygga kort! Verkligen jättesnygga!

2007-10-20 @ 11:39:27
URL: http://mittlillahus.blogspot.com
Postat av: Therese

Vart har du köpt de där korten? Supersnygga motiv!! :)

2009-06-11 @ 14:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0