Beställningar

image424

image425
Foto: Gat.se

Nu är badkaret beställt, ska bli så spännande när badrummet är klart och få se
den på plats. Tappa upp ett bad och sjunka ner och bara njuta.
Just nu känns det långt bort, men det kommer säkert att gå ganska fort.

I morgon när jag kommer till jobbet ska jag beställa handfat, skåp, handtag
och belysning från Hafa. Spegel ska vi nog beställa från Kvik och blandare har vi inte
bestämt ännu. Jag var inne på en blandare från Hafa som heter Tokyo, men min
sambo vill inte ha den. Så vi letar vidare.

En arbetsdag till, sedan helg. Skönt.
Nästa vecka jobbar jag två dagar, sedan åker vi till Stockholm för en liten kortare
semester. Vi ska hälsa på min sambos syster och hennes familj. Ska bli
så trevligt att få träffas igen. Spännande att se hur snuttan reagerar på
sina kusiner, hon har inte träffat dem så mycket eftersom vi bort 80 mil
i från varandra.

Nu ska jag nog krypa ner i sängen och ladda för ännu en arbetsdag
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0