Bygg

image411

Ny dörr in till badrummet, lite bredare än den gamla och med nytt handtag.

image412

Nu har det nya fönstret kommit på plats.
Förrut var det två små, eftersom det varit två rum.
Även dörren ut till vår baksida är nu borta.

image413

Här var det förrut en dörr till vårat kök. Nu kommer vår tvättstuga vara här istället.

I morse klockan 07.00 kom de från byggfirman till oss. Usch jag var trött, men
skulle ju ändå upp. Fast det finns ju lugnare sätt att starta morgonen.
Det är spännande att komma hem från jobbet och se vad det gjort,
och det kommer väl bara att bli mera och mera spännande. För snart
ska de börja med jobb som jag mera ser, just nu är det el och rör som
de jobbar med.

Annars är det fullt upp på jobbet, var på kurs igår och idag massor av planering.
Men det är massor av spännande saker vi har framför oss, så det är trevligt.

Nä nu ska jag slappa i soffan
Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det är roligt när man börjar se hur det nya tar form. Längtar till när vi får börja bygga. Du frågade var vi skulle bygga och jag kan säga att det är i en by utan för Skellefteå.

2008-04-16 @ 20:41:18
URL: http://backebo.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är roligt när man börjar se hur det nya tar form. Längtar till när vi får börja bygga. Du frågade var vi skulle bygga och jag kan säga att det är i en by utan för Skellefteå.

2008-04-16 @ 20:42:55
Postat av: Ida

Vad kul att bygget börjar ta form..spännande!Det blir säkert jätte fint.kram

2008-04-16 @ 22:05:38
URL: http://www.minatrerum.blogg.se
Postat av: Martina

Jag brukar också snabba mig hem när vi har haft hantverkare just nu har vi en liten paus innan vi ska gå loss på badrummet, jag höll på att bli tokig av att ha dammsugaren framme varje dag så vår hantverkare är portad ett tag =)

2008-04-17 @ 16:33:51
URL: http://skepparegatan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0