Hall före IKEA

image387

image388

Skåpen och spegeln i teak som jag loppisfyndat gillar jag, men de är tyvärr
inte så praktiska. För liten spegel och förvaringen i skåpet är dåligt.
Så dessa möbler får hitta en annan plats i vårat hus, eventuellt övervåningen.
Tavlorna har hängt med ett tag, betsade ramarna så de skulle likna teak,
när vi flyttade in. Nu får det bli annat.

Min sambo skruvar och jobbar på, medan jag snyter mig och tycker synd
om mig själv.

I veckan borde jag hinna lägga ut lite bilder på hallen efter besöket
på stora varuhuset.

Ha en skön söndag
jag försöker övertala mig själv att jag är frisk, så jag kan jobba i morgon

Kommentarer
Postat av: Kalle på Svartpeppar

Ja förlåt att jag inte gett dig ett svar om metalltavlorna. Jag kollade ju med Furninova och deras svar var att dom visste inte, dom fanns i huset när dom kom dit som dom gjorde sin katalog i. Tyvärr!

2008-04-06 @ 15:34:19
URL: http://svartpeppar.blogg.se
Postat av: Sus i Hus

Det är synd om oss som är förkylda!!! Håller med dig, jag är dunderförkyld och inatt har jag hostat så jag är helt slut. Hoppas att du kryar på dig snart. Kram kram

2008-04-06 @ 19:19:51
URL: http://susihus.blogg.se
Postat av: Anonym

Det ska bli kul att se. Byrån var jättesöt men jag förstår att den var lite liten där.

2008-04-06 @ 20:36:36
Postat av: Martina

Byrån i teak är ursnygg!

2008-04-07 @ 19:46:09
URL: http://skepparegatan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0