Tips & Idéer, tack



Foto: Beckersnyahem.se

Som jag tidigare bloggat om, har jag ett tag funderat på att renovera
vårat förråd och göra om en del till något liknande en Walk in closet.
Nu behöver jag massor av tips och idéer till ett sådant rum.

Så ni får gärna dela med er av bilder och idéer.
Färger, förvaring, smarta tips, speglar och allt annat

Klicka på min beskrivning på startsidan ifall ni vill maila mig,
där finns mailadressen. Själv så funderar jag vidare.
Har fastnat lite för denna tapet, det är ur kollektionen Anna.
Gillar färgkombinationen, det rosa och varmt gråa.

Ja säger det igen, kom gärna med massor av idéer och förslag.
Ha en bra tisdagkväll

Kommentarer
Postat av: Anna H

Sååå underbart med en Walk in closet! Tyvärr har jag ingen erfarenhet av detta men ideér finns så klart ändå.

Hade en kund en dag som skulle lägga in Cameroon i sin. Nåt lurvigt kunde kanske vara skönt att kliva in på med dina bara fötter. Ha en bra arbetsdag!

2008-08-13 @ 08:10:44
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: julia

jag vill också ha en walk in- min stora dröm och ett krav när jag själv flyttar till hus! =)



gillar du gratis grejjer? vem gör inte det? =) jag vill då tipsa om denna sidan http://www.buzzscout.se/?mref=1850 där man kan få allt mellan himmel och jord, helt gratis... kika in om du vill... stor kram och lycka till med inredningen...

2008-08-13 @ 21:47:11
URL: http://www.buzzscout.se/?mref=185
Postat av: Anneli

Jag skule gärna dela med mig om mina ideér med bilder om jag kunde. Ännu så finns det bara i huvudet hur det ska se ut. Vårat dressing room / Walk in closet är att det kommer att gå i vitt och brunt. Långsidorna kommer att bestå av öppna hyllor/garderober. Medan det på kortsidan ska vara en helkroppspegel med blanka skåpdörrar på varje sida ärtrådbackarmedunderkläderoch annatförvaras.

2008-08-15 @ 22:09:17
URL: http://backebo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skule gärna dela med mig om mina ideér med bilder om jag kunde. Ännu så finns det bara i huvudet om hur det ska se ut. Vårat dressing room / Walk in closet kommer att gå i vitt och brunt. Långsidorna kommer att bestå av öppna hyllor/garderober från Ikeas Paxserie. Medan det på kortsidan ska det vara en helkroppspegel med garderober med blanka skåpdörrar på varje sida för trådbackar med underkläder och annat (sådant som man inte vill ska synas). Som detaljer har jag en stor brun tvättunna och ett antal lådor i samma stil. Lycka till med ditt projekt.

2008-08-15 @ 22:25:33
Postat av: Sandra/Vit design

Vilken snygg tapet! Åh vad underbart det lät med en walk-in-closet! Kram Sandra

2008-08-16 @ 00:19:07
URL: http://vitdesign.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0