Fredag



illustration: Privat

Idag är jag och snuttan ledig, tyvärr är det inte så roligt väder ute.
Jag har varit på en snabb tur med min kollega Anna på ett företag
som vi har gjort färgsättning hos. Kollade lite på det nästan färdiga
resultatet. Kul för det är inte så ofta man får chansen att se färdiga
färgsättningar.

Snart ska jag iväg på stan, ska få massage. Har haft ont i ryggen och
nacken ett bra tag, så nu har jag äntligen bokat massage.

I kväll ska vi iväg till min ena bror, han fyller år, så vi ska dit och fika.
Ha en trevlig fredag

Kommentarer
Postat av: anneli

Hoppas massören får till ryggen och nacken. Det är inge roligt att ha ont.

Lite nyfiken är jag om det är ni som har färgsatt det blivande kontoret på en nedervåning i centrum där jag har sett en jätte snygg vägg i en vinröd färg.

Ha en bra helg.

2008-12-06 @ 09:16:28
URL: http://backebo.blogg.se/
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Ha en trevlig helg! Kram Sandra

2008-12-06 @ 18:26:57
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0