Sara Berner



Foto: Sara Berner

Vi har börjat sälja textil från Arvidssons Textil också på mitt jobb.
Bland alla galgar (slipsar) vi köpt, fanns några riktiga godbitar,
gillar jättemycket tygerna som Sara Berner designat.
Hittade tyvärr inga bilder på nätet med dem, måste komma ihåg
att ta med kameran på jobbet.

Dessa fina kort av Berner är också helt underbara.
Måste nog köpa några och rama in.

Annars så är det lugnt på jobbet, det är en del kunder
som hämtar sina beställda saker och de som ska göra
färdigt innan jul. Vi försöker städa och hinna göra tapetsera
om i visningar och annat.

Imorgon ska jag och min kollega Anna ha föreläsning
om färgsättning för en gymnasieklass. Ska bli spännande.
Hoppas de känner att de fått ut något av de vi sagt.
Senare på eftermiddagen ska jag på luciafirande på
snuttans dagis. Det kommer säkert bli supergulligt!

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej, vilket program är det ni ska föreläsa för?

2008-12-11 @ 20:04:30
URL: http://mlarzzon.blogg.se/
Postat av: Karin

Vad mysigt med Luciatåg, vi har vårt på måndag. Om bara Edvin är frisk så.



Hoppas föreläsningen går/gick bra!

2008-12-12 @ 10:19:38
URL: http://hemochliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0