Badrumsfönstret



Nu har jag äntligen fått dit något i fönstret i nya badrummet.
Det fick bli tre svarta ljus. Passar bra till det mörka klinkret
och brytar bra mot allt vitt.

I dag har vi varit på kalas, snuttans kusin fyllde 15 år. Så av oss
fick han presentkort på OKQ8, så han kan tanka moppen.

I morgon blir det nog en tur på stan för oss, har lite olika
tyger på min inköpslista. Hoppas jag hittar det jag funderat på.
Sedan ska vi försöka hitta en snygg tvättkorg, jo letandet fortsätter.
Har fått några tips på butiker jag ska kolla in.

Hoppas bara att vädret blir lite bättre, för så kallt som det varit
idag vill jag inte ha på min semester.
Endast 10 plusgrader. Snuttan har haft vårjackan och mössa på sig.

Ska nog börja med en ny bok i kväll, få se vilken jag väljer.

Ha en trevlig söndag

Kommentarer
Postat av: Annette

Ljusen passade jättebra där. Oh vilken härligt utsikt det var i fönstret, ser ut som en tavla.

Annette

2008-07-07 @ 16:44:54
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: sofia

Hej jag ser att ni har en bubbelkopp ! vi håller på för fulla muggar på toan och fundera vilken bubbelkopp vi ska ha..... vars har ni köpt eran? Vi har hittat en på importlagret men jag vet inte om jag tycker den har för mycket svarta detaljer.

Mvh Sofia

2008-07-07 @ 22:49:36
Postat av: Evca

2008-07-08 @ 08:34:44
Postat av: Eva

Hej!

Vi har ett bubbelbadkar från märket GAT. Modellen heter Juliet. Lycka till med renoveringen av badrummet

2008-07-08 @ 08:36:04
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad fint ljusen passar i fönstret! Underbart grönt utanför också:) Kram

2008-07-08 @ 08:39:21
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0