Ett av inköpen


Foto: Naturkompaniet

När vi var på väg från Sundsvall till Örnsköldsvik, åkte vi in på Naturkompaniet.
Jag var på jakt efter en ryggsäck till snuttan, nu när hon blivit så stor att hon ska börja
på dagis (Hur har tiden kunnat gå så fort?).
Jag hade tänkt mig en Mini Kånken och det fick det bli. Vi hittade flera olika färger,
men vi fastnade båda för den gula. En riktig färgklick.
Snuttan blev så fin i den, fast hon undrade vad det var hon hade på ryggen.

I dag har solen kommit till oss, så vi har varit ute hela dagen. Jag som är
vit som ett lakan, skrämde väl grannarna när jag solade, ha ha.
Så nu har det kommit några fräknar i ansiktet och armarna är lite rosa.

Nu ska vi åka på fest, en tradtion bland min sambos kompisar.
De träffas hela gänget en gång per sommar, snackar och har det trevligt.
Jo vi flickvänner /fruar får också följa med.

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Angelica/Mamamekko

Åå, de är ju så söta. Vill ha en till Liam när han börjar dagis sen med. Men frågan är vilken färg... Denna gula var ju riktigs snygg måste ja säga!

2008-07-16 @ 19:55:37
URL: http://www.vitdesign.se/mamamekko
Postat av: TM

Gult var et veldig godt valg synes jeg! Veldig søt.

2008-07-16 @ 20:23:27
URL: http://www.fast-city.blogspot.com/
Postat av: Annah

Så fin! Hon måste ju bli hur söt som helst i den när hon struttar iväg till sin första dagisdag.

Hittade mina gamla på vindan en dag och hade först tänkt kasta dem, men ändrade mej lika fort. De är ju rätt coola måste jag säga. Nej, nu måste jag lägga ner detta för att ta tag i allt innan kunderna trängs här utanför. Ha en skön dag!

2008-07-17 @ 08:44:18
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: Karin

Den gula är så fin. Vi köpte en blå och jag ångrar mig lite.



Vad snyggt det blev med tygtavlan, en färgklick!



Trevlig helg vännen!

2008-07-18 @ 19:53:49
URL: http://hemochliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0