Gillar denna


Foto: IKEA

När vi nu var på semester, blev det en tur på IKEA.
Jag var faktiskt lite chockad när jag närmade slutet av butiken
och hade två små saker i vagnen.
Det blev inget mera heller. Måste varit sjuk, ha ha.

Fast denna lampan KNAPPA KLÖVER gillade jag. Tror den skulle passa
väldigt bra i vårat vardagsrum, tillsammans med vår taklampa.

Eller har ni tips på någon liknande?

I kväll blir det kalas, min brorsdotter fyller 17.
Kan tyvärr inte skriva vad jag köpt till henne, eftersom hon läser
på bloggen.

Nu ska jag och snuttan ut till lekparken och göra något av denna dag.
Ha det bra


Kommentarer
Postat av: Angelica/Mamamekko

Ja den lampan är jättesnygg, håller med. Men har inte plats för fler lampor hemma, tyvärr...annars skulle jag nog slagit till på en med.

2008-07-17 @ 13:45:59
URL: http://www.vitdesign.se/mamamekko
Postat av: Anneli

Vist blir man lite snopen när man har tänkt att man ska shoppa och plötsligt inte hittar så mycket man vill ha. Lampan var jättefin. Jag har inga tipps om något liknande lampa.

2008-07-17 @ 20:11:10
URL: http://backebo.blogg.se/
Postat av: Lina

Du borde nog passa på att köpa lampan, för jag har för mig att den är utgående! ;-)

2008-07-20 @ 20:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0