Fotboll och födelsedag



I går var det både fotboll som skulle ses på tv och
födelsedag som skulle firas.
Av min dotter och sambo fick jag presentkort på massage,
det kommer nog att utnyttjas snabbt.

Annars så var det lugn kväll, middag och sedan bänkade
vi oss framför tv:n och hejade fram Sverige.

I dag på jobbet bestämde jag mig för att det blir en
svart dörr. Så jag handlade hem färg, så kanske hinner jag
börja måla i veckan.
Kul!

Annars så längtar jag mest till semester, synd bara att
det är några veckor till dit. Hmm, hoppas på lite
ny energi så jag orkar de resterande veckorna.

Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Petra

grattiskramar i efterskott.

Härligt att Sverige vann.



ha det bra

kram

2008-06-11 @ 20:41:26
URL: http://godisfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0