arbetsskor

image350
Foto: crocs.se

Har varit och beställt arbetsskor, jag börjar ju om att arbeta på torsdag.
Har haft Crocs tidigare och varit nöjd. Provade i somras en annan modell
och fastnade för dem, så nu när det var dags att köpa nya arbetsskor valde
jag denna modellen. De heter Girls Mary Jane och är en smalare modell
med rem upp på foten också. Kändes som de satt bättre på foten.
Jag var kanske lite trist och valde svarta, men kände att de skulle
passa bättre att ha den färgen varje dag på jobbet. Stod och kollade
lite på ett par mörkt gröna, men men...

Tyvärr hade de inte min storlek hemma, så jag måste vänta ca 2 veckor,
han beklagade att det var så lång leverans. Jag får vänta och hoppas på
att man mina gamla skor håller några veckor till.

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Josephine

såna köpte mina pappa till mig när han var i usa förra julen, dem är jättesköna =) Sitter väldans bra på smala tjejfötter hihi =)

2008-03-05 @ 09:13:29
URL: http://josephineandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0