Sanghâti

image361
Foto: arte international

Har bläddrat i lite nya tapetkataloger de senaste dagarna och hittat massor av
snygga tapeter. Hittade en kollektion från leverantören Arte som heter Sanghâti.
Det är mycket av textilkänsla i tapeterna och känns verkligen superlyxiga.
Jag har faktiskt inte kollat vad de kostar.
Fastnade jättemycket för den svarta enfärgade (nedre bilden till vänster) och den
ljusa med mönster (övre till vänster).

I dag har jag varit mammaledig och tog en tur på stan, gick in på Indiska för att
kolla på den gröna plastmatta som jag bloggat om tidigare. Men den var precis
som många lämnat kommentar om, väldigt plastig. Så det blev inget köp.
Det kanske blir en plastmatta från Rusta, de har ju rea på dem nu. Fast i butiken
på min ort hade de inte fått hem dem ännu.

Nä nu vill snuttan ha uppmärksamhet
Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Cissi

Snygga tapeter. Ha en bra kväll!

2008-03-13 @ 19:02:05
URL: http://giraffhus.blogg.se
Postat av: Ida

Snygga tapeter!Hoppas prislappen på dom är lika trevlig, men oftast brukar dom med lite "textilkänsla" vara ganska dyra.Jag såg åxå att Rusta hade REA på plastmattor, jag gillar den svarta!Kram

2008-03-13 @ 22:17:40
URL: http://www.minatrerum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0