Babuscka



Har glömt att visa ett av sommarens loppisfynd.
Jag och snuttan tog vagnen till loppisen, jag hade längtat och var så sugen
på att få gå och strosa.
Jo vad hände, snuttan skrek direkt vi kom in på loppisområdet och hela
tiden vi var där, så det blev en supersnabb sväng.
Hann se dessa och köpte dem i ett stressat tillstånd, med snuttan skrikande
och ålande i vagnen.

Någon som känner igen sig?

Nu får fyndet stå på en hylla i hennes rum, snuttan gillar dem jättemycket,
får bara se till att hon inte får tag i de minsta. Är så lätta att stoppa i munnen.

Ha en skön söndag

Kommentarer
Postat av: Lotten

Helt ljuvliga var dom! Jag gillar sen lite slitna, bleknade stilen på dom. Dom var inte så skrikiga.

2008-10-12 @ 13:06:41
URL: http://ornnastet.blogspot.com/
Postat av: Lilla jag

Det var väl typiskt! Men du hittade ju fina dockor i alla fall :)

2008-10-12 @ 22:39:52
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0