Regn & mys







I dag regnar det och är allmänt trist väder.
Jag är ledig (kanske just därför det regnar) och hade bokat tid
hos optikern, ska ha nya linser.
Snuttans mormor och morfar fick ryka in igen, oj oj vad jag står i skuld
till dem. När jag då hade lite tid för mig själv på stan, strosade jag runt lite
i butikerna, kanske inte lika trevligt som jag tänkt mig eftersom det regnade.
Smet in på Hemtex, de hade rea (som vanligt), så nu fick pläden jag kikat
på förrut följa med mig hem. Passar väldigt bra i vårat vardagsrum.
Så i kväll hoppas jag på att kunna kura upp i soffan, läsa min nya ELLE och
sitta under filten.

Nu ska jag väcka snuttan, hon får inte sova mer än 1,5 timme, då får vi
aldrig henne i säng i kväll.
Ha det gott

Kommentarer
Postat av: || p e r l a n

Så härligt med liten egentid och shopping! Pläden blev jättefin där i soffan! kram

2008-10-09 @ 15:25:42
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Karin

Samma här, vår kille får sova en timme. Han orkar med dagis då men ligger ganska länge och pratar i sin säng innan han somnar på kvällen.

2008-10-09 @ 19:54:55
URL: http://hemochliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0