Utebelysning


Foto: Gelia.se

Förra året köpte vi solcellslampor för att ha ute i trädgården, men oj
vilken besvikelse de var. Kanske beror det på dem vi köpte, för
de lyste knappt.
Så i år har ni nog tänkt köpa riktig utebelysning, vi funderar på hur
de ska se ut och vart i trädgården vi ska ha dem.
Just nu blir det väldigt mörkt, vi har en lite lampa på huset vid ingången,
främmande hittar knappt in till oss.

De på bilden tyckte jag var fina, men jag undrar hur de ser ut efter
en vinter, kanske de är krokiga efter all snö?

I eftermiddag ska en kollega komma och fixa mitt hår, hon ska försöka
färga bort min utväxt och klippa mig. Ska bli såå skönt.

Ha en bra dag
Här regnar det och är allmänt höstväder

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan du inte lägga ut en bild på snuttan?? Ses i morrn.

2008-09-03 @ 21:32:27
URL: http://lindaisy.blogg.se/
Postat av: Anna H

Riktigt snygg belysning du hittat. Kanske är det så fiffigt att man lätt kan ta in det under ljusa vita vintern. Vem vet!?

Har du någon aning om hur mycket snor en människa kan producera på en sekund? Kanske Poolia vet?

Kram Annah

2008-09-04 @ 15:28:13
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0