Fortsätter med favoritfärgen







Nu har de nya kuddarna som jag handlade igår, hamnat i sovrummet.
Min favoritfärg har äntligen även hamnat här inne.
Ska nog komplettera med några enfärgade gröna kuddar, eller vad tycker ni?
Vill ni se hur det såg ut innan, kan ni se här.

En skön lördagsdag har det varit, vi var en snabb tur och handlade lite,
sedan har vi varit ute. Även om J är snorig.
Jag har hunnit rensa rabatten på vår framsidan, på baksidan ligger det
massor av snö kvar. Men en sida är i allafall gjord.
Vi hade tänkt grilla och sedan bara ta det lugnt och njuta av att vara lediga,.

Ha en skön lördag

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefint, fina kuddar och jag tror helt klart det skulle funka med enfärgade gröna till..man kan aldrig få för mycket kuddar :)

2009-04-25 @ 22:21:57
URL: http://spattanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0