Dagens inköp



I dag köpte jag tre stycken korgar som kommer att få sin plats när
höstens projekt är klart. Vi har börjat lite smått att rensa i det rummet,
ska stå på loppis på söndag, så lite mindre saker är det i rummet.

I morgon kanske det blir en tur på en auktion här i närheten.
Sedan söndag ska jag förhoppningsvis stå och sälja på loppis.

I kväll blir det att äta surströmming hos mina föräldrar, min bror ska
dit med sin familj. Kanske följer deras nya lilla kattunge med, Leo.
Så himla söt.

Ha en skön fredag

Kommentarer
Postat av: Helena

Det ska bli spännande att se när det projektet blir klart! :-)

2009-07-24 @ 21:37:15
URL: http://helena74.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0