Arbete pågår



Arbetet fortskrider. Sakta men säkert.
Min sambo står för det mesta av arbetet just nu, sedan kommer jag nog
in med full kraft. Jag brukar få sköta målning, blommor och eventuellt
plattsättning nu när jag vill ha mindre plattor.

Vi har hunnit gräva bort gräset och lagt markduk och grus, sedan ska det
bli plattor här framför altanen. Som ni kanske ser så handlar det inte om så
stora ytor av varje material, vi har inte så stor tomt så det blir inte stora ytor heller.
Där lekastenen ligger nedgrävd kommer vårt förråd börja, sedan till höger om
de blivande plattorna ska det vara grus och lite planteringar.

Min sambo är ute och skottar jord som vi ska köra bort. Trist jobb men
det måste ju göras.

Nu är det dags för middag för min del
Ha det bra

Kommentarer
Postat av: LillaMy

Jag ser att vi håller på med samma slags arbete.Det blir fint när det är färdigt.Vi sätter upp staket också förutom stensättningen.Hoppas middagen smakade bra.

2009-06-02 @ 12:31:32
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: My Taste At Home

Blir säkert bra när det är färdigt. Brukar vara hemskt tidskrävande medans det pågår.

2009-06-02 @ 13:07:11
URL: http://mytasteathome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0