Tak & dörrar


Foto: Privat

Det går framåt. Nu har vi tak och dörrar på förrådet.
Fattas plåttak, vindskivor och lås på dörren.
Jag grundade hela förrådet, förrutom dörrarna igår.
Så idag hoppas jag hinna grunda dessa och börja
måla förrådet. Det ska bli grått med vita detaljer och
svarta dörrar.

Min pappa (som syns på bilden) tycker det låter
hemskt med svarta dörrar. Han försökte hela dagen
med att det skulle vara vita.
Vad tycker ni?

Tyvärr har vi drabbats av förkylning, även jag igen.
Hela familjen hostar och snorar.
Hoppas vi är krya till i morgon för att kunna fira en
trevlig midsommar.

Ha det bra och håll tummarna

Kommentarer
Postat av: Lissan

Klart du ska ha svarta dörrar! Lite annorlunda ska det ju vara, eller !

2009-06-18 @ 10:04:31
Postat av: Anna

skulle oxå satsat på svart. snyggt och praktiskt!

2009-06-18 @ 23:59:15
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Tycker det låter fräckt med svarta dörrar. Lite mer praktikst än vita oxå, man e ju ofta skitig om händerna och kommer även stöta i med olika saker som kommer göra märken o skita ner o då syns ju det mindre på svarta dörrar :-)

2009-06-20 @ 20:44:23
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0