Ledig dag

Har varit ledig idag, så jag och J började med att sova lite länge än vanligt.
Sedan begav vi oss till biblioteket, jag hade tänkt låna lite böcker om virkning.
En ny hobby jag har börjat med.
Men det fanns inga av de böcker jag var intresserad av. Så då drog vi vidare.
Nästa anhalt var mitt jobb ( ja jag vet, fara dit när man är ledig). Pratade lite
med min kollega Anna, vi har var sin färgsättning som vi behövde ventilera lite.

Efter detta åkte vi till J:s mormor och morfar. En mysig dag hos dem.
I kväll blir det nog Let´s dance och allmänt slöande i soffan.
I morgon jobbar jag.

Vad har ni gjort idag?

Ha en skön fredagkväll

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack för värmande ord!



Idag har vi gjort PKU testet på Eva och fikat hos svägerskan med familj.



Ikväll blir det nog tv skulle jag tro, och amma :)



Trevlig helg!

2009-03-06 @ 20:24:20
URL: http://hemochliv.blogg.se/
Postat av: Sara

Kul! Jag har också precis börjat virka. Mitt första projekt är att göra tillräckligt många mormorsrutor för att kunna göra en filt.

2009-03-11 @ 22:59:10
URL: http://skattkammaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0