Altanbygge



Gräva bort vinbärsbuske och fylla sand



Markduk, grus och gräva för plintar.
Oj oj hur tomten ser ut.



Allt grus har vi fått dit, fattas bara att föra ut gruset dit det ska.
Alla plintar på plats



Gruset på sin plats och plintar.
De hann även få dit ramen (eller vad det nu kallas) för hela altanen.

I morgon fredag kommer altanbygget att stå stilla, min sambo jobbar.
Men förhoppningsvis hinner vi mycket på lördag, bara vädret håller i sig.

Själv har jag hunnit olja in altanen/entrén vi har på vår framsida.
Så i morgon ska jag försöka få fram möblerna och göra fint där.
Om jag och J känner för det i morgon, så åker vi nog på Mio.
Jag vill så gärna provsitta och känna på möblerna för den nya altanen.

Nu hör jag att det är någon liten person i skafferiet och gräver,
bäst jag avslutar detta.
På återseenden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0