Dagens arbetsinsats











Vi har sprungit ut och in mellan regnskurar och hagel idag,
men min pappa och min sambo har varit flitiga.
De skulle nog ha hunnit klart all trall om inte virket tog slut.
Kan inte skylla på någon förrutom mig själv, det var jag som räknade.
Fattas någon bräda, det var visst några ganska fula bräder som kommer
att användas till trappen. Då kan de kapa bort det värsta.

Det får bli en till tur till brädgården och köpa lite mera.
Själv så har jag mätat ut vart förrådet ska stå och placerat ut markering,
så nu kan min sambo börja gräva.
Visst har vi bra arbetsfördelning :)

Nu blir det att vila kroppen och se Robinson.
Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Najs! Det kliar i fingrarna på mig, längtar tills vi ska börja bygga vår altan!

Vad e det för plintar ni har använt? Gjutit dem själva eller var har ni köpt dem?

2009-05-25 @ 10:57:57
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0