Måste snart bestämma mig






Foto: Flisby

I morgon kommer mina föräldrar hit igen, min pappa ska hjälpa
min sambo med altanbygget. Några reglar kvar, sedan blir det
att börja skruva trall. Kul!

Sedan ska vi mäta upp vart vårt förråd ska stå och sedan det jag
velar med. Vart plattor och annat ska vara.

Mina tankar är lite som bild2, fast att man har marksten brevid
kantstenen och sedan börjar gruset. Mitt i gruset kommer en
fyrkantig upphöjd blombänk, ungefär som bild3 fast striktare.

Det blev så att jag och J åkte på Blomsterlandet, kändes
som halva staden var på detta shoppingområde.
Men det gick smidigt ändå. Vi fick med oss fyra perenner,
för vår rabatt på framsidan. Så jag var nöjd.

Nu blir det att slöa i soffan och ladda för bygget i morgon
Ha en skön fredag

Kommentarer
Postat av: Anna

tyckte alla miljöerna var fina...fast 2:an var nog snyggast...eller kanske 3:an...eller som du verkar vilja ha, en kombination av båda :)

2009-05-22 @ 19:47:48
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Vilka underbara bilder - gör du något liknande så kommer det att bli toppenfint!

2009-05-22 @ 20:43:07
URL: http://houseofjammi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0