En kompis





I dag fick mitt fyrkantiga fynd en kompis, även denna från
Upsala Ekeby. Fatet är märkt: 8065 M och under ms.
Jag och J var på Rondellen, vi brukar ta oss en tur dit när
vi är lediga. Brukar inte göra några fynd, men idag fick detta
fat följa med hem. För 20 kronor känns det ganska bra.

Skönt att vara ledig fredag, speciellt när jag är ledig hela helgen
också. Vi ska nog ta tag i äppelträden i helgen, kapa massor
av grenar och tömma träden på äpplen. Är så less på att
ha fulla gräsmattan med fallfrukt.

Jag skulle gärna vilja åka på auktion, men jag får nog inte
med mig min sambo.

Ha en skön fredagkväll

Kommentarer
Postat av: Kajsa

MS är nog Mari Simmulson? Om du inte visste det redan. :-) 20 kr är verkligen ett fyndpris och fatet är jättefint!

2009-09-11 @ 21:04:04
URL: http://spenatmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0