Höstprojekt påbörjat





Allt utrivet, nu massor av målning innan det blir klart.





I dag har jag även hunnit att måla taket och första varvet med den lila
färgen. Jag hade tänkt att ha lila endast på en vägg, men det kanske
blir på kortväggen som syns på nedersta bilden också.
Det blir ju ganska mycket mörkare, men annars blir det så många
olika färger och strukturer på väggarna.

Självklart ska dörren bli vit och alla andra snickerier ska målas vita
de med. Den fula klädstången som syns på nedersta bilden, ska även
den bytas ut. Nu är den skarvad, sitter på olika höjd och som ni ser
olika färger. Sedan blir det en grön tapet med mönster på, ett mörkt
golv och svarta möbler.
¨
Nu tar jag ledig för kvällen, jobbar i morgon så jag behöver
ladda batterierna ett tag.

Ha en trevlig fredagkväll 


Kommentarer
Postat av: L

Snyggt!

2009-09-19 @ 09:45:29
URL: http://enelefantihuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0