Innan allt ska bort









Lite höstbilder innan möbler och sådant ska packas bort för vintern.
Trist men så är det.

På nedersta bilden syns även vår nya lampa på förrådet.
Min sambo har dragit alla kablar men vi ska försöka få någon
elektriker att titta på det så det verkar ok.

Ska snart på jobbet. Min sambo är hemma med J idag.
Hoppas och tror att vi kommer att kunna åka på vår utlandsresa.
Jag känner mig inte sjuk men har väldigt lite röst.
Så få se hur det går att jobba idag. Kunderna kanske inte hör
vad jag säger.

Ha en skön tisdag

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Här plockade vi undan möblerna inför vintern i helgen som gick. Blir lite tomt när allt är borta. Fina bilder. Ha en bra dag.

2009-09-22 @ 11:37:51
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0