Massor av nya tapeter





Foto: Midbec

Har visat dessa bilder förrut, men idag kom vår säljare från Midbec
på besök och jag fick se flera nya kollektioner.
Dessa bilder kommer från kollektionen Sophie ur serien Tres Tintas.
Vår säljare berättade att motiven är tagna från en lägenhet i Barcelona.

Verkligen speciella mönster men jag gillar dem skarpt. Sedan fanns
det tyger också, syns ju bilderna. De var också superfina.

I morgon fredag är jag och J lediga igen, tyvärr har J tagit över min
förkylning, hoppas bara att hon står på benen imorgon.
Ska försöka hinna jobba lite mera på webshopen i helgen, så att jag
kan börja trycka lite illustrationer. Spännande!

Ha en skön torsdag

Kommentarer
Postat av: Raymondmaria

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2012-08-17 @ 07:25:23
URL: http://raymondmaria.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0