Eco Retro


Foto: eco

Eco tapeter har kommit med en ny kollektion, Eco Retro.
Som namnet säger så är det retromönster, starka 50-60-tals
vibbar. Härliga färger och mönster enligt min smak.

Just nu funderar jag om det är något mönster som skulle
kunna passa i stugan. Det känns väldigt långt bort innan
det är stugtider, snön faller ned från himlen och 10 minus.
Fast detta är ju också en härlig tid, snart jul.

I går på min lediga dag blev det en tur till stan. Julklappar
handlades på löpande band, fast det är skönt att ha gjort
bort många av dem. Några få kvar. Skönt!

I kväll ska vi till min bror och fira hans födelsedag.
Grattis käre bror.

Ha en skön lördag

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken snygg tapet. Den gillade jag skarpt!

2010-12-05 @ 01:02:46
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Ylva

snygg! är precis på jakt efter olika tapeter i 50-talsanda så den här kan mycket väl passa in:)

2010-12-06 @ 12:51:03
URL: http://darlingthings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0