Nu med valfritt namn





illustrationer: Bolin Design

Jag har nu lagt in lite nytt på webshopen. 30x40 cm stora grafiska
tryck där ni som kunder kan välja vilket namn som ska stå på lilla
fågeln skylt. Eller det kanske ska stå "Till Mamma" "Grattis bästis"
ja ni väljer själva.

Jag håller även på att lägga in så ni kan välja 30x40cm på de tryck
som redan ligger in på webshopen men som 20x30.

Annars så är det mest julförberedelser som sker här hemma,
dottern är hemma från dagis igen. Hennes snuva verkar inte
vilja ge med sig. Så idag efter jobbet (jag och min make
delar på dagen) blir det förbi apoteket och bunkra upp med
nässpray och dylikt.

Ha en skön tisdag

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Spana gärna in min blogg på http://wordsbyme.se Där hittar du mina senaste shoppingfynd, lite låttips osv.. Ha en trevlig kväll!

2010-12-29 @ 20:22:39
URL: http://wordsbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0