Nytt i mina fönster









Nu ska ni få se mina nya marimekko gardiner i köket. Jag har idag
även inhandlat nya svarta krukor och snygga gröna ljusstakar.
Nu känns det som kökets färger passar bättre in med vardagsrummets,
skönt eftersom vi har så öppet mellan dessa två rum.

I dag har jag och J varit lediga, jag har varit och letat presenter till henne
idag, i morgon är nämligen hennes födelsedag, hon blir stor tjej. 3år.
Hennes önskning är en trumpet, ja kanske inte vad alla föräldrar
vill köpa till sina barn. Men nu hade vi bestämt att hon skulle få en,
men vi hittar ingen leksakstrumpet. Har letat på massor av butiker,
men icke.

Så i morgon blir det att baka tårta och mysa. Fast det blir i helgen
kalasen kommer att äga rum. Det är då släkten har tid att komma.

Ha en skön fortsättning på veckan


Kommentarer
Postat av: Matilda

Så det blev gardiner till slut? Haha, näe men dom blev ju jättefina! Hörde om försöken med trumpeten.. hoppas att du får tag i en. Annars kanske det blir en som inte blir så glad..

2010-02-11 @ 18:00:32
URL: http://itslogic.blogg.se/
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Jättesnyggt! Det tyget e antastiskt snyggt!

2010-02-11 @ 22:52:54
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Vilka fina gardiner! Har själv en bit av det där tyget i skåpet som snart ska bli kuddar.

2010-02-18 @ 20:43:54
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0