På en picknickfilt



Bilden tagen för någon dag sedan, jag och J låg på en filt och hade picknick.
Skön dag!

I dag har det regnat, men molnen börjar försvinna coh jag tror solen börjar
kika fram. Så det blir nog snart en tur till lekpark.

Annars så går planerna för eget företagande framåt. Har varit i kontakt med
tryckeri och fått lite mera information och priser.
Blev egentligen bara mera att fundera på, men så kan det ju vara.
Har även börjat kolla lite på hur jag ska lösa det tekniska med att
starta webshop. Verkar finnas ganska färdiga paket att köpa.
Hmm, måste försöka få lite mera information.

Ja nu lyser solen igen

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad ska du sälja i ditt företag? Kanske dina fina bilder?

2010-07-07 @ 19:38:11
URL: http://hemochliv.blogg.se/
Postat av: Eva

Karin: Jag har tänkt sälja illustrationer.

2010-07-08 @ 07:59:40
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0