Litet hus

 
Foto: Globen

Jag har en lampa hemma på lån från mitt arbete.
Ett litet hus i plåt med transparant sladd, jag har eventuellt
tänkt att den ska få stå i J:s fönster.

Jag hann inte fotografera den stående i fönstret i kväll,
nu sover lilla damen så jag vill ju inte störa.

J började direkt fantisera om att det bodde en tjej i
ett av fönstrena, hon såg även mormor och morfar
i ett annat fönster.

Nu är jag ledig fredag och hela helgen, ska bli så skönt
Återkommer med bild på huset i J:s fönster.

Kommentarer
Postat av: Anna

ummm va fint hus!! Jag gillar :)

2010-06-17 @ 22:39:45
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Anette

Hej



Vilka galet snygga bröllops skor. Var köpte du dom?

ska gifta mig om en dryg månad ch dom skulle passa perfekt:)



tack



Anette

2011-08-04 @ 20:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0