Nu känns det bättre



Jag/vi har flyttat vår tygtavla som vi haft i vardagsrummet till hallen.
En anledning var att när man kommer in i vår hall ser man tygtavlan och
gardinerna i köket samtidigt (se bild). Förrut var det en tygtavla med grönt
och orange mönster, och jag störde mig på att det var olika färger.
Så nu känns det mycket bättre.

Nu ska det bara fixas lite i vardagsrummet istället.
Vi har satt upp en tavellist och stora fyrkantiga RIBBA har gått
från ek till svart. Måste bara framkalla något foto från bröllopet och lite annat.
Så blir det nog bra. Fast lite mera färg måste nog in också.

Har just varit och röstat, det var kö i vår röstlokal, trevligt att se att
människor går och röstar.
I kväll kommer mina föräldrar på middag, måste bara klura på vad
vi ska bjuda på. Troligtvis pasta med kyckling/soltorkade tomater.

Ha en skön söndag

Kommentarer
Postat av: Anna

umm lät som en smarrig middag :)

2010-09-19 @ 19:08:25
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Pysseliten

åhh fin tapet googla på tapet och råka hitta din blogg kul :)

2010-09-21 @ 17:50:14
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0