Rain


Foto: Globen.net

I dag har jag packat upp en del varor som vi har beställt, bland annat
en del belysning. Denna taklampa från Globen vid namn Rain, var
verkligen läcker. Riktigt bling bling.

Nästan lite sugen på att ha den i mitt dressingroom, men måste kolla
så den inte blir för stor. Lite mera glamour en tisdagsmorgon kanske
inte skulle vara så dumt.

Jag jobbar vidare med min webshop, men kan inte dra igång förrän
jag fått OK från VD:n där jag jobbar. Okej att jag har ett företag på
sidan om mitt vanliga arbete. Tyvärr hade han mycket just nu, så
besked kunde dröja två veckor. Så det är bara att jobba vidare hemma
och hoppas på att allt ordnar sig.

Ha en skön fortsättning på veckan.

Kommentarer
Postat av: Maria

Håller tummarna och väntar nyfiket!!

2010-09-15 @ 11:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0