VIP kväll



Ursäkta den dåliga uppdateringen. Jag har varit sjuk i en vecka, jag trillade dit på
denna parasit som finns i vattnet här i Skellefteå. Det extra trista var att jag blev
sjuk när vi var på påsksemester i Stockholm. Jag har varit så otroligt slut, knappt
orkat sitta uppe. Nu börjar det kännas bättre och hoppas att ingen annan i familjen
kommer att drabbas.

Jag passar på att göra lite reklam för en VIP kväll och Våryra som jag och mitt
företag
kommer att delta på. Ni som bor i Skellefteå och är sugen på en
sådan kväll, hör av er för förköp av biljetter.
De kostar 90 kronor och eftersom jag varit sjuk har jag inte hunnit sälja alla,
så det finns några kvar.
Maila mig på [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0