Vinkyl

image132
Foto: Samsung

Vi är lite sugna på att köpa en sådan, men vi får se hur dyr renoveringen av övervåningen blir.
Är det någon som har erfarenhet av en vinkyl, något att ha?

I dag har jag och sambon hjälps åt att måla sista varvet på trappen. Räcket på övervåningen
är klart, så nu ska jag försöka bli klar med resten (vagnsstycket, räcket på nedervåningen och
undersidan av trappstegen). Det blir snyggt när det blir riktigt vitt.

Jag var lite nervös att golvet vi valt skulle bli för mörkt, men så här långt är jag jättenöjd.
Vad ett golv kan förändra ett rum.

Ja då är helgen slut, vad fort det går.
I morgon tror jag att snuttan och jag bara ska mysa. Hoppas att det blir hyfsat väder så
det känns kul med en långpromenad med vagnen.

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Liza

Sorry, har ingen vinkyl.. säker är dom bra! Har också mörka (mellanmörka) golv i hallen och två av sovrummen, hade samma rädsla för att det skulle bli för mörk - men jag är jättenöjd!
Mys på med lillan!
KRAM!

2007-09-16 @ 20:55:52
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: Karin

Har ingen erfarenhet, vi är inga stora vinkännare. Ska bli sååå kul att se då ni är klar.

2007-09-16 @ 22:01:44
URL: http://hemochliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0