Dagstur

image44

Igår tog vi en dagstur till IKEA och närliggande butiker.
Det blev inte så mycket shoppat men lite godsaker fick följa med hem.
Vi hade planerat att köpa en barnstol Antilop till snuttan, och den fanns.
Värre var det med lampan KULLA som jag så gärna ville ha, den var slut, tyvärr.
Sedan blev det några ramar RIBBA, men när jag kom hem och packade upp den såg jag att en var
blank svart och en mera betsad svart. Trist!

Får visa senare de små inköpen, bland annat när jag ramat in Angie Lewin korten i RIBBA ramarna.

Auktionen som vi var på i fredags resulterade tyvärr inte i några fynd, jag tyckte det var lite saker
och jag hittade inget på visningen som jag var intresserad av. Ovanligt för att vara mig.

Idag regnar det, så vi får se vad vi gör av denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0