Plastmatta

image221
Foto: Horredsmattan AB

På samma affär som jag köpte tyget igår (det misslyckade inköpet)
såg jag en jättefin plastmatta. Tror den skulle bli fin under matbordet
och ganska praktiskt ändå, eftersom den är i plast.
Den fanns i storlek 150x250, tror det ska kunna passa.
Det jag funderar över är ifall den blir för smal, vårat bord
är 100 och mattan 150.
Vad tror ni?

Uppdatering: Jag ringde och fick byta tyget, så nu har jag ett
med svart botten istället. Tack butiken för det!

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Susihus

Vilken tur du hade där med tyget. Jag tycker att det låter till snävt med mattan...Ha en skön kväll, Kram S

2007-11-22 @ 17:07:01
URL: http://susihus.blogg.se
Postat av: Justtelaiv

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2008-02-19 @ 01:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0