100:e inlägget

image127

Oj att jag redan är uppe i mitt 100:e inlägg. Kan inte riktigt förstå det.
Såg även att jag hade haft 90 unika besökare under gårdagen på bloggen, oj oj.
Jag har inte kollat så ofta på statistiken, utan mera glädjas åt de trevliga kommentarerna.
Tack så mycket för dem.
Men blev väldigt förvånad igår när jag såg hur många som besökt min lilla plats.

Jag och en snuvig snutta tog en liten biltur till mina föräldrar, på vägen dit smet vi in på Coop.
Min mamma hade tipsat om att de hade massor av rea, speciellt då på lampor, men hittade
ingen som jag fastnade för. Fast det blev det här lilla fatet och ljus i glas i stället, det hamnade i vårt sovrum.
Köpte även en Pippi-bok för hela 20 kronor :)
Kul med rea!!

Har också varit och hämtat vår textilmatta som vi ska sätta i trappen, spännande!
Snart helg så då kanske vi hinner lite mera när det gäller renoveringen på övervåningen.

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Susihus

Grattis till ditt 100:e inlägg. Ha en ljuvlig helg! Kram S

2007-09-14 @ 22:05:23
URL: http://susihus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0