Semesterprojekt







Som ni ser på bilderna så är detta ett rum som verkligen behöver
en hjälpande hand.
Detta är vårat garage, allt är målat i någon turkos färg, väggar, tak
och insidan av garageporten.
Min sambo tillbringar nu några timmar per dag här inne, eftersom vädret
inte har varit det bästa de senaste dagarna.
Vi målar vitt, men tyvärr behövs det tre varv, så det tar sin tid. Sedan ska
insidan av garageporten slipas för att få bort all färg som flagnat.
Det sista blir att måla garagegolvet och hyllorna. Så jag får återkomma
när allt är klart. Vi hoppas det dröjer några veckor, för då har det varit
bra väder :)

Har ni något projekt på semestern?

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Anna H

Väldigt turkost garage måste jag säga! Det blir nog jättefint med vitt. Jag hoppas också att ni återkommer väldigt sent vliket innebär finfint väder. Nej, skämt å sido....jobba inte ihjäl er utan passa på att njuta av solen om den råkar titta fram.

Egna projekt i sommar: Förutom trädgårdsfåtöljerna som du sett så byter vi altanräcke eller tanken är ju att alla ska bytas, men vi får se hur mycket vi hinner i år. Vädret är ju inte gjort för utearbeten i år, men det är tur att arbetet finns kvar även kommande år om det skulle bli så.

Må så gottt! Vi höres! AH

2008-07-22 @ 21:46:14
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Oj det var väldigt turkost. En av mina favvo färger, men lagom är ju bäst har jag hört ;)

2008-07-24 @ 00:14:57
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: wallpaper

tyvärr har jag ingen semester, men ändå ett projekt. jag ska flytta! först en period hos pojkvännens föräldrar (tillsammans med honom då)tills det att vår nya lägenhet byggs klart=)

2008-07-26 @ 18:26:15
URL: http://wallpaper.blogg.se/
Postat av: Number nine on Melon Lane

Oj vilket slitjobb fast det blir ju garanterat snyggt väl färdigt.

2008-07-26 @ 22:08:16
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0