Tyg



image370
Foto: www.lectus.se

Jag och snuttan har varit på stan och shoppat lite.
Hämtade mina kort jag skickade iväg för framkallning. Blev lite besviken,
tycker de blev så mörka. Tycker inte de brukar bli det.

Har sett en annons i inredningstidning och fastnat så för färgerna
(nedre bilden), så tog med bilden och försökte fånga känslan med egna tyger.
Det var inte lätt att hitta tyger i dessa kulörer, men köpte två.
Skulle gärna vilja ha hittat ett randigt tyg, men jag hittade inget
som såg bra ut.
Sett något tyg som skulle passa?

Hoppas jag hinner börja sy snart i veckan, det borde inte behöva ta
så lång tid.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken fin syhörna du fixat till. Så snyggt med den gröna duken mot det vita. Trist med foto, vi framkallar på nätet med fujifilm och det är jättebra.

2008-03-18 @ 21:08:17
URL: http://hemochliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0