Altanräcke



illustration: Privat



Jag har fått några frågor hur vårat altanräcke ser ut.
Så här kommer mina skisser som jag gjorde och lämnade
till snickaren (min pappa).
Samt ett foto när det är färdigt, detta foto är inte tagit nu som
ni kanske förstår, eftersom jag bor i Norrland. Vi har snö kvar.

I dag jobbar jag kortdag, vi stänger kl 13.00. Så idag är det
första gången jag får hämta J på dagis. Annars är det alltid
hennes pappa som gör det, eftersom jag slutar så sent.
I kväll ska vi till några kompisar och grilla, sedan blir det nog
en tur till majbrasan.

I morgon åker vi till våra kompisar i Sundsvall och stannar
över helgen. Ska bli så trevligt.

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej! Snyggt jaha då blev det nytt räcke i år då!! Vad min man ska bli glad... Det var jag som skrev och undrade om färg på utbyggnad! Har tagit hem en provburk av färgen "murbruk". Så det blir till att måla och fundera några dagar nu i helgen!! Kul men ack så svårt!! /Trevlig helg!

2009-04-30 @ 09:47:05
Postat av: Anna

wow, jättefint!! om inte jag älskade mitt altanräcke hade jag nog tvingat min man(snickare) att göra ett likadant :)

2009-04-30 @ 20:16:06
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Riktigt snygga räcken! Vilket gediget arbete :-)

2009-05-03 @ 00:08:47
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: Kristin

Riktigt snyggt! Mannen suckar vet vad jag tänker!! Hihi nej då det blir inget nytt räcke i år. Men vet ju nu hur jag vill ha när det är dags att byta!!

2009-05-04 @ 19:43:09
Postat av: Eva

Superduperfint!

2009-05-05 @ 20:17:54
URL: http://www.boiro.se/enkeleva/
Postat av: Ulrica

Hej

Jag ramlade över ditt altanräcken när jag satt och googlade efter räcken, tycker att det äran fint. Vill ha ett räcke som ser ut exakt så.

Nu undrar jag vad du har för dimensioner på virket, det är så nätt och fint.

Tacksam för svar så jag kan skicka sambon till brädgården.

Mvh

Ulrica

2012-04-13 @ 19:27:25
Postat av: Jetti

Hej



Letar räcken till vår balkong/altan och hittade ert jättefina.

Du skulle inte vilja vara så himla snäll och skicka måtten på virket och mellanrum m m. Att räcket är 1 m tror jag mig kunna utläsa, men som sagt det är väldigt svårt att se texten.

Vänliga hälsningar

Jetti

2012-07-27 @ 12:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0