Nu funderas det igen









Jag har ju tidigare bloggat om att jag vill göra om vårat lilla förråd innanför
vårt sovrum till ett dressingroom. Nu är vi allafall ett första steg mot detta,
vi har köpt ett förråd som ska byggas upp på vår baksida.

Så idag hade jag med mig en liten ritning till jobbet, så jag och min
kollega Anna spånade lite på golv och väggar där inne.
Tror jag landade i detta.

Golvet är en matta från Forbo och deras kollektion Fusion, sedan blir det
nog en fondvägg med den mönstrade tapeten från kollektion Arkona från Midbec.
En annan vägg blir nog i den lila färgen och övrig blir vitt.

Tror det kan bli lite lyxigt och ändå behålla vår stil i resten av huset.

Nu ska jag se Äntligen Hemma och känna lugnet.
Jag och J är lediga i morgon.


Kommentarer
Postat av: Anna

oooh, ser ju superläcket ut...lycka till. Själv är jag lycklig ägare till ett 15 kvadratmeter dressingroom :)

2009-04-28 @ 22:42:18
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Mia

Supersnyggt! Vi har den mattan på vår lilla toalett. Från början var jag lite skeptisk för vi ville egentligen har en mer mörk/svart matta, men nu älskar jag den. Så slå till på den!

2009-04-29 @ 06:48:31
URL: http://vartlividalarna.blogspot.com/
Postat av: Cornelia

Det kommer bli jättetjusigt! Nu blir jag oxå sugen på att byta färg o sätta fondtapet i vår walk-in-closet! Lila känns som en lyxig o mysog färg i ett sånt rum!

2009-04-29 @ 12:58:51
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0