Ett projekt avklarat



Nu ska ni få se en bild från ett av mina tidigare projekt.
Det blev nya gardiner i köket, lite blommor mot den randiga väggen.
Fast jag vet inte vad jag tycker om dem, kanske tyvärr inte blir
kvar så länge. Jag vill ändå inte byta för det var så otroligt jobbigt
att sy dessa.

Har idag påbörjat ett annat projekt, men hann inte klart. Så de
bilderna kommer senare.

Min sambo var tvungen att jobba över idag, så det blir nog ingen
marksten inhandlad idag. Kanske inte hinner före helgen,
det är ju stängt på lördag. Men jag hoppas vi hinner handla
dem i morgon, är så sugen på att få börja lägga plattorna.

Ha en skön fortsättning på torsdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0