Loppisfynd till dottern



I dag var det kvartersloppis där vi bor, fast gatan brevid.
Så jag tog mig en liten runda, fyndade ett lektält till J.
Ett fint Pippitält för 20 kr. Gissa om J blev nöjd.
Lunchen skulle ätas i tältet och hela familjen skulle
trängas där inne. Ha ha vilken syn.

Jag har nästan tappat rösten helt, undrar hur det ska
gå att jobba imorgon. Svårt att sälja färg ifall ingen
hör vad jag säger. Sedan gör det ont att prata också.
Hmm, blir kanske en sjukdag hemma i morgon,
fast jag hoppas på bättring.

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Suss

Vilket fynd!



Minns från när jag var liten att jag också hade tendenser till att vilja bo i mitt lektält.



/Suss

2009-05-24 @ 19:53:41
URL: http://sussuss.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Kul med fynd som ger glada barn. Bara att mysa på då i tältet:)

2009-05-28 @ 15:41:16
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0